1402-12-03 12:30
242
0
88884
در همایش گروه‌های مرجع و تاثیرگذار گلستان؛

«سردار دادگر»: گلستان آماده خلق حماسه سیاسی انتخابات است/ «آخوند میرآبی»: در برابر توطئه دشمن اسلحه‌ای به نام رهبری داریم

فرمانده انتظامی گلستان گفت: انتخابات سرنوشت کشور ما را رقم می‌زند، مردم همواره ثابت کردند جانانه پای کار انقلاب هستند و در حماسه بزرگ سیاسی انتخابات نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار محمدسعید فاضل دادگرپیش از ظهر امروز در همایش گروه‌های مرجع و تاثیرگذار اظهار کرد: حضور مردم در حماسه سیاسی انتخابات ۱۴۰۲ پرشور و بی‌نظیر خواهد بود و مردم حماسه‌ای عظیم می‌آفرینند.

فرمانده انتظامی گلستان با دعوت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات سرنوشت کشور ما را رقم می‌زند، مردم همواره ثابت کردند جانانه پای کار انقلاب هستند و در حماسه بزرگ سیاسی انتخابات نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

* تلاش نیروی انتظامی برای برقراری امنیت

امام جمعه اهل‌سنت قره‌تپه بندرترکمن بر لزوم اتحاد، انسجام و همدلی بین شیعه و سنی تاکید کرد و افزود: نیروهای جان برکف انتظامی همواره در راستای امنیت تلاش بی‌وقفه‌ای دارند که باید از یکایک آنها تقدیر و تشکر کرد.  

آخوند عبدالجبار میرآبی خاطرنشان کرد: باید قدر بندگان خدا مخصوصا افرادی که جان بر کف هستند و امنیت و اتحاد را برای ما به ارمغان می‌آورند را دانست.

وی اتحاد بین شیعه و سنی در گلستان را بی‌نظیر برشمرد و افزود: در گلستان از نظر اتحاد، همدلی و احترام شیعه و سنی هیچ مشکلی نداریم ما ترکمن‌ها یک ضرب المثلی داریم و آن این است « اگر ۶ نفر باهم متحد باشند یقینا آنچیزی که در آسمانها است را به دست می‌آورند ولی اگر ۶۰ نفر باشید و اتحاد و همدلی بینتان نباشد پیروز نخواهید بود.  

میرآبی حضور حداکثری در انتخابات را یک وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت: حضور در انتخابات یک جهاد بزرگ در برابر تفرقه‌افکنان و بدخواهان نظام است.  

وی ابراز کرد: اگر مشرکین و کفار اسلحه‌ای به نام توطئه و تیری به نام تفرقه دارند ماهم اسلحه‌ای به نام توصیه و تاکید رهبری و تیری به نام انتخابات داریم.

امام جمعه قره‌تپه بندرترکمن گفت: دشمن از زمان صدر اسلام سعی کرد بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازد ما در کنار هم و با وحدت و همدلی در انتخابات حضور پرشور و بی‌نظیر خواهیم داشت و چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.

خبرنگار «سمیرا رجبی»

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.